b'2.7Passende organisatieReduceren van het ziekteverzuim en de kosten voor ziektevervanging.inrichting Het opleiden en begeleiden van nieuwe/startende directeuren in de vorm van een loopbaantraject.Het optimaal benutten van talenten en expertise binnen de scholenteams en bovenschools.Regelen ziektevervanging directeuren (kort- en langdurend).Naast deze opgaven bieden de scholenteams kansen omsamen met senior directeuren, zogenaamde primus inter op schoolniveau diverse ambities te verwezenlijken doorpares. Zij kan bij het nemen van besluiten gebruik maken het optimaal benutten van de aanwezige expertise binnenvan de verschillende perspectieven, denkkracht, ervaringen, het team. Hiermee werken we in de volle breedte aanadviezen en feedback van deze directeuren. Daarbij wordt het versterken van onze onderwijskwaliteit. Ook zien wein het bestuursteam de ontwikkeling van de scholenteams mogelijkheden om bijvoorbeeld de mobiliteit van mede- gevolgd, worden good practices gedeeld en benodigde werkers op middellange termijn te stimuleren waardooracties afgesproken. Het bestuursteam heeft aan het be-de brede en specifieke inzetbaarheid van medewerkersgin van het schooljaar hun opdracht en doelen voor het wordt vergroot. Tot slot kan het werken in scholenteamsschooljaar 2024-2025 geformuleerd. Deze sluiten aan bij bijdragen aan het doorontwikkelen van het werken inde bovenschoolse opdrachten van de scholenteams.schooloverstijgende professionele leerteams.BeleidsteamVanuit ieder scholenteam is n directeur afgevaardigd in een beleidsteam. We hebben de volgende beleidsteams: Na een intensief voortraject in 2023, heb- HR, onderwijskwaliteit, innovatie & ICT en bedrijfsvoering. Een beleidsteam is voorbereidend op vast te stellen beleid, ben we aan het einde van het schooljaarbespreekt de actuele beleidsthemas en levert daarmee 2023-2024 besloten om na de zomervakan- een bijdrage aan de realisatie van de doelen in het koers-plan vanuit de verschillende domeinen. De betreffende tie te starten met een nieuwe organisatiedirecteur zit vanuit interesse of specialisme in een be-inrichting. Met enthousiasme en een grootleidsteam en is de verbindende schakel tussen domein gevoel van urgentie werken we in scholen- en scholenteam. Hij/zij zorgt er dus voor dat de informatie, vragen en uitdagingen op dit domein vice versa uitgewis-teams, beleidsteams en een operationeelseld worden. bestuursteam. Daarbij zijn er een aantalBestuursteambovenschoolse opdrachten waar door deNaast de beleidsteams is vanuit de scholenteams ook een operationeel bestuursteam gevormd met de voorzitter scholenteams invulling aan wordt gegeven: College van Bestuur. De bestuurder werkt in dit bestuursteam 37'