b'De risicos die voor Ambion zijn benoemd zijn:Personele risicos Materile risicos KrimpDe hoogste (vaste) kosten vanHet dalend aantal leerlingen zorgtDemografische krimp of het Ambion worden gevormd doorvoor een onbalans in de bekostigingverlies van marktaandeel zorgen personele kosten. Door verschil inen de kosten die wij maken voor debeide voor een dalend aantal lonen en de bekostiging vanuit dematerile instandhouding. Daarbijleerlingen en dus minder inkomsten. overheid, kan een financieel risicovalt te denken aan leegstaandeHet legt de nodige druk op onze ontstaan. Maar ook de krimp waarlokalen. bedrijfsvoering en nodigt uit tot we als organisatie mee te makenondernemerschap en creativiteit. hebben en de eventuele boventallig- Door steeds nauwkeurigere progno-heid van medewerkers is een risico. ses en marktanalyses gaan we de komende jaren inzetten op een stabiel leerlingenaantal en op de langere termijn groei.26'